افزایش جذابیت چهره با انتخاب لنز بر اساس رنگ مو | فروشگاه سی لنز

افزایش جذابیت چهره با انتخاب لنز بر اساس رنگ مو

افزایش جذابیت چهره با انتخاب لنز بر اساس رنگ مو

استفاده از لنزهای تماسی رنگی در دنیای امروز به شدت در حال افزایش است. گروه بزرگ استفاده کنندگان لنزهای تماسی را بانوان جوان تشکیل می دهند. گرچه امروزه استفاده از لنز رنگی در آقایان نیز کم و بیش به چشم می خورد اما باز هم طیف اصلی مخاطبان این محصول زیبایی را بانوان تشکیل داده اند.

با توجه به این که حساسیت بانوان به روی زیبایی چهره شان بیشتر است و همیشه به دنبال زیباتر نشان دادن چهره ی خود هستند، انتخاب صحیح رنگ لنز به دغدغه ای بزرگ برای آن ها تبدیل شده است. امروزه معیارهای زیبایی متفاوت از گذشته می باشد. داشتن چهره ای زیبا و طبیعی بیشتر مورد توجه افراد قرار می گیرد تا داشتن چهره ای غیر طبیعی.

گرچه لنزهای تماسی دارای مدل های مختلف با کارایی های متفاوت می باشند، ما در این مقاله می خواهیم در مورد انواع لنزهای رنگی و انتخاب آن ها بر اساس رنگ مو برای بهبود ظاهر صحبت کنیم.

پس اگر قصد خرید لنز رنگی را دارید و می خواهید زیبایی و جذابیت خود را به طور چشمگیری افزایش دهید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

دلایل اهمیت تناسب رنگ مو و رنگ لنز

استفاده از لنز چشم رنگی متناسب با رنگ مو می تواند با ایجاد ظاهری جدید، جذاب و شگفت انگیز شود. در حال حاضر بیشتر افراد تمایل دارند که زیبایی خود را به صورت طبیعی تقویت کنند. با توجه به این که تنوع رنگ و مدل های لنزهای رنگی در بازار بسیار زیاد است، احتمالا موقع خرید دچار سردرگمی و ابهام در انتخاب رنگ مناسب شوید.

اما اگر به ویژگی های ظاهری خود مانند رنگ پوست و رنگ موی خود توجه داشته باشید به راحتی می توانید لنز رنگی مناسب خود را انتخاب کنید. بدین ترتیب می توانید ظاهری جذاب، زیبا و مدرن برای خود ایجاد کنید.

شما می توانید از میان رنگ های مناسب و متناسب با رنگ موی خود رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. زیبایی چهره در احساس های درونی افراد بسیار تاثیر گذار است.

با داشتن چهره ای زیبا و جذاب احساس بهتری نسبت به خود پیدا می کنید. هم چنین اعتماد به نفستان در مقابل افراد افزایش پیدا می کند. لنزهای تماسی رنگی یکی از ابزارهای پزشکی و زیبایی است که می تواند شما را در داشتن احساس بهتر کمک کند.

توجه داشته باشید که لنزهای رنگی را می توانید به دو صورت لنزهای رنگی تقویت کننده و لنزهای رنگی مات تهیه کنید. لنزهای رنگی تقویت کننده در واقع لنزهای رنگی با رنگ های خنثی هستند که تنها باعث تقویت رنگ اصلی چشم و افزایش درخشش چشم ها می شود. اما لنزهای رنگی مات کاملا باعث تغییر رنگ چشم به رنگی متفاوت خواهند شد.

در ادامه بهترین گزینه های پیش رو با انواع رنگ موها بیشتر آشنا خواهید شد. رعایت این نکات باعث ایجاد چهره شیک و برجسته خواهد شد.

مناسب ترین لنز برای موهای بلوند

کسانی که دارای موهایی به رنگ بلوند و روشن هستند برای برجسته تر کردن چشمانشان و زیبایی بیشتر چهره شان بهتر است از لنزهای رنگی روشن استفاده کنند.

لنزهای رنگی با رنگ آبی روشن، سبز روشن، طوسی و طوسی متمایل به آبی و لنزهای یخی گزینه های مناسبی برایشان خواهند بود.

این لنزهای رنگی ضمن حفظ ظاهر طبیعی چهره، باعث زیبایی بیشتر چشمان و برجسته تر شدن آن ها خواهد شد.

این لنزهای رنگی که معرفی شدند، لطافت و ظرافت خاصی به چهره می دهند. اما اگر جز افرادی هستید که دوست دارید متفاوت از بقیه باشید و دارای روحیه ی جسوری هستید، می توانید لنز بنفش را نیز امتحان کنید.

مناسب ترین لنزها برای موهای قهوه ای

رنگ موی قهوه ای یکی از رایج ترین نوع رنگ مو میان افراد می باشد. افرادی که دارای این رنگ مو هستند گزینه های متنوعی از لنز رنگی را پیش رو دارند. به عنوان مثال لنز مشکی، قهوه ای تیره، عسلی، سبز و آبی تیره از جمله لنزهای رنگی مناسب برای افراد با موهای قهوه ای می باشد.

لنزهای رنگی تیره و در کنار رنگ موی قهوه ای روشن گزینه ی بسیار مناسبی هستند. این ترکیب روشن و تیره باعث برجسته تر شدن چشم ها در مقابل رنگ موی قهوهای خواهد شد.

مناسب ترین لنزها برای موهای قرمز

رنگ موی قرمز جز رنگ موهای بسیار نادر در جهان می باشد. افرادی که به طور طبیعی دارای این رنگ مو هستند دارای چهره ای خاص می باشند. این افراد بهتر است برای طبیعی نگه داشتن آن دقت داشته باشند. زیرا این رنگ مو خود به خود باعث جذابیت چهره می شود.

لنزهای رنگی که این افراد می توانند برای افزایش جذابیت چهره خود استفاده کنند، لنزهایی رنگی مانند سبز تیره، قهوه ای تیره و آبی است. این لنزهای رنگی بهترین گزینه های موجود برای افراد با موهای قرمز می باشد که می تواند تعادل زیبایی میان رنگ مو و رنگ چشم آن ها ایجاد کند.

سخن آخر

مطالبی که در بالا خدمت شما گفته شد، نکاتی است که رعایت آن ها می تواند علاوه بر راحتی انتخاب لنزهای رنگی باعث زیبایی و جذابیت بیشتر چهره تان شود.

البته همیشه گزینه هایی برای افراد که به دنبال خلاقیت و نوآوری هستند نیز وجود دارد. افراد می توانند به دلخواه و بر اساس سلیقه ی خود از لنزهای رنگی متفاوتی استفاده کنند.

اما همیشه به حفظ تعادل اجزای مختلف چهره تان مانند رنگ مو، رنگ چشم و رنگ پوستتان توجه داشته باشید و همچنین از انتخاب رنگ ها اغراق و زیاده روی نکنید. اگر اولین بار است که از لنزهای رنگی استفاده می کنید، می توانید از لنزهای تقویت کننده استفاده کنید و در خریدهای بعدی به سراغ لنزهای رنگی مات به رنگ های سبز، آبی و … بروید و تنوع بیشتری در چهره تان ایجاد کنید.

نکته ی دیگری که لازم است به آن توجه داشته باشید این است که می توانید لنز رنگی خود را به صورت طبی نیز تهیه کنید. پس اگر از عینک استفاده می کنید و مشکلات بینایی مانند نزدیک بینی و یا دور بینی دارید، نگران نباشید. با خرید لنز طبی رنگی می توانید علاوه بر ایجاد تغییر در چهره تان دیگر نیازی به استفاده از عینک نیز نداشته باشید.

با مراجعه به فروشگاه سی لنز می توانید به راحتی به انواع لنزهای رنگی و لنزهای طبی رنگی دسترسی داشته باشید و بهترین و با کیفیت ترین لنز رنگی را برای خود تهیه کنید.

امیدواریم با رعایت این نکات بتواند بهتر و راحت تر لنز رنگی مناسب خود را خریداری کنید و زیبایی چهره خود را بیشتر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )