باورهای غلط در مورد استفاده از لنز | فروشگاه سی لنز

باورهای غلط در مورد استفاده از لنز

باورهای غلط در مورد استفاده از لنز تماسی

کسانی که یکسری باورهای غلط در مورد استفاده از لنزهای تماسی دارند، تا به حال از لنز استفاده نکرده اند.

در این پست از بلاگ سی لنز قصد داریم که چند مورد از این باورهای غلط که مانع استفاده برخی افراد از لنز می شوند را بیان نماییم :

ناتوانی در استفاده از لنز

ناتوانی در استفاده از لنز چشم

در چند سال اخیر تکنولوژی ساخت و تولید لنزهای تماسی پیشرفت قابل توجهی داشته است و امروزه همه افراد می توانند از لنز استفاده نمایند.

به طور مثال : افرادی که دچار عارضه های بینایی مانند دوربینی ، نزدیک بینی ، آستیگماتیسم و یا قوز قرنیه هستند می توانند از لنز مورد نظر خود که توسط پزشک مشخص می شود استفاده نمایند .

برخی از افراد بویژه خانم ها برای تغییر رنگ چشم خود و زیبایی بخشیدن به چهره شان از لنز رنگی طبیعی بدون نمره استفاده می نمایند.

ناراحتی چشم به خاطر استفاده از لنز

ناراحتی چشم به خاطر استفاده از لنز

استفاده از لنز، چشم شما را دچار ناراحتی نخواهد کرد و پس از مدت کوتاه که داخل چشم باشد با آن سازگاری پیدا کرده و مشکلی با آن نخواهید داشت.

بجز در مواردی که امکان دارد لنز شما آلوده شده یا صدمه دیده باشد که با رعایت نکات بهداشتی و یا تعویض آن در صورت خرابی این مشکل برطرف می شود.

نکته : حتما قبل خرید لنز مورد نظر خود با چشم پزشک خود مشورت نمایید.

چسبیدن لنزها به چشم من

چسبیدن لنز روی چشم

وقتی که لنز در چشمتان می چسبد بیشتر به خاطر این است که مقداری از رطوبت خود را از دست داده و خشک شده است که در این مواقع می بایست از قطره مرطوب کننده لنز استفاده نمایید.

در مواقع ضروری که نمک استریل در دسترس شما نیست از طریق چند بار جابجا کردن لنز در چشم خود می توانید موقتا مقدار کمی از رطوبت آن را برگردانید.

مشکلات زیاد در نگهداری از لنز چشم

نگهداری از لنز چشم

نگهداری از لنز چشم کار دشواری نیست و شما می توانید فقط با رعایت چند نکته که در ادامه بیان می کنیم از آنها به درستی نگهداری نمایید :

1. یک بطری از محلول شستشوی لنز تهیه نمایید و داخل جالنزی تمیز و ضدعفونی شده مقداری از آن را ریخته و پس از هر بار استفاده از لنز آن را در جالنزی حاوی محلول قرار داده و درب آن را محکم ببندید.

2. برای از بین بردن میکروب ها، چربی و گرد و غبار نیز میتوانید از مایع شستشوی لنز استفاده نمایید.

3. از قطره های مرطوب کننده لنز نیز میتوانید برای حفظ رطوبت لنز و چشم خود استفاده کنید.

چشم من دچار عارضه های بینایی می شود

عارضه های بینایی

اگر شما نکات بهداشتی و مراقبتی لنز را رعایت نکنید و لنز مورد استفاده شما آلوده شود دچار این عارضه ها از قبیل سوزش، خارش و قرمزی می شوید.

تنها در صورتی لنز به چشم شما آسیب نمی رساند که نکات بهداشتی را رعایت و قبل از تهیه لنز با چشم پزشک مشورت نمایید.

گذاشتن و برداشتن لنز برایم مشکل است

گذاشتن و برداشتن لنز برایم مشکل است

برای اولین مرتبه که می خواهید لنز را داخل چشم خود قرار دهید کمی به مشکل خواهید خورد اما پس از مشاهده آموزش تصویری گذاشتن و برداشتن لنز که برای شما عزیزان قرار داده ایم می توانید به راحتی بر این مشکل غلبه نمایید.

گران بودن قیمت لنز

لنزهای تماسی بسته به نوع مصرفشان که روزانه ، فصلی و سالانه هستند و همچنین جنس و کشور سازنده قیمتشان متفاوت است و شما عزیزان می توانید از طریق مشاوره گرفتن قبل از خرید با مدیریت فروشگاه لنز چشم سی لنز  ، محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )