رنگ لنز و راهنمای انتخاب | فروشگاه سی لنز

رنگ لنز و راهنمای انتخاب

راهنمای انتخاب رنگ لنز مناسب شما

قبل از استفاده از لنز زیبایی برای چشم هایتان حتما ابتدا به یک اپتومتریست مراجعه نمایید تا سلامت چشم خود را از هر نظر بررسی کنید.

  • سعی کنید رنگهای مختلف لنز را امتحان کنید تا بهتر بتوانید رنگ لنز مناسب برای چهره خود انتخاب کنید . 
  • پس از آنکه اطلاعات لازم را در مورد لنز بدست آوردید ، انتخاب خود را به دو گزینه محدود کنید . با قرار دادن همزمان این دو رنگ لنز در چشم خود روبروی آینه بایستید و آنها را با هم مقایسه کنید و ببینید کدام یک بیشتر با ترکیب رنگ پوست، مو و چهره شما هماهنگ است. هنگامی که این کار را انجام می دهید یک چشم خود را ببندید چرا که این کار تصویر دقیق تری از لنز مورد مقایسه به دست می دهد .
  • لنز  را در شرایط نوری مختلف امتحان کنید تا ببینید که لنز مورد نظر شما در نور پردازی های مختلف چگونه به نظر می رسد. مثلا به نقاط دارای سایه بروید تا در شرایط نور محدود تاثیر لنز رنگی را روی چهره خود ببینید .
  • خیلی از خانم ها در انتخاب رنگ لنز خود دچار مشکل میشوند زیرا اعتقاد دارند که رنگهایی که از پیش برایشان تعریف شده برایشان مناسب است و به همین علت اکثر اوقات از رنگ پوست و مویشان چشم پوشی می کنند در صورتی که این صحیح نیست و هر پوستی با رنگهای خاصی تناسب دارد که جذابیتش را بیشتر می‌کند .
  • باید در انتخاب رنگ لنز خود دقت زیادی داشته باشید زیرا لنز زیبایی تاثیر زیادی در زیبایی صورت و چشم دارد ولی اگر رنگ لنز متناسب با چهره و پوست شما نباشد میتواند چهره تان را از حالت زیبای آن خارج کند .
  • لنز زیبایی روی افراد مختلف تاثیر متفاوتی دارد و این تفاوت تا حد زیادی به رنگ لنز زیبایی که استفاده می کنید و ترکیب رنگ پوست و موی شما بستگی دارد .
  • وقتی می خواهید لنز زیبایی خود را انتخاب کنید این نکته را در نظر بگیرید که چه زمان و مکانی می خواهید از آن در چشم خود استفاده کنید، مثلا اگر می خواهید به صورت روزانه لنز را در چشم خود داشته باشید بهتر است که لنز  شما  رنگ طبیعی تری داشته باشد ( مانند لنز زیبایی سولوتیکا ساخت کشور برزیل ) و اگر می خواهید در مناسبت های خاص از لنز استفاده کنید می توانید از لنز کمی فانتزی تر استفاده کنید .
  • اگر می خواهید با استفاده از لنز رنگ چشمتان طبیعی و خاص به نظر برسد و کسی به راحتی متوجه نشود که از لنزی استفاد کرده اید ، می‌توانید رنگ لنز را نزدیک رنگ چشم خودتان انتخاب کنید .
  • مثلا برای چشم با رنگ قهوی ای تیره می توانید یک لنز عسلی یا قهوه ای با رگه های سبز یا رگه های طلایی ( مانند لنز زیبایی دسیو ) بدون اینکه مصنوعی به نظر برسد انتخاب کنید .
  • به تن سرد یا گرم پوست‌تان توجه کنید .

    لنز زیبایی به رنگ روشن به خصوص در خانواده قهوه ای برای پوست گرم مناسب تر است .

    لنز به رنگ تیره به  خصوص در خانواده آبی برای پوست سرد مناسب تر است .

 چند روش برای پی بردن به گرمی و سردی پوست

1. اگر رگهای روی ساعدتان به رنگ آبی باشد رنگ پوست شما سرد است و اگر به رنگی سبز باشد رنگ پوست شما گرم است .

2. موهای خود را به طور کامل از روی صورت و پیشانی خود جمع کنید اگر در رنگ پوستتان کمی زردی وجود دارد رنگ پوست شما گرم است و اگر احساس می کنید که در رنگ پوست شما تن های آبی وجود دارد رنگ پوست شما سرد است .

نکته: قبل از خرید لنز زیبایی حتما به گالری عکس آن توجه کنید .

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )