لنز یکبار مصرف روزانه : انتخابی مناسب و راحت | فروشگاه سی لنز

لنز یکبار مصرف روزانه : انتخابی مناسب و راحت

لنز طبی یکبار مصرف روزانه

لنزهای تماسی برای تصحیح مشکلات بینایی بسیار عالی هستند و بر روی ظاهر شما تاثیری نخواهند گذاشت. با این حال، نگهداری صحیح از آنها برای حفظ سلامت چشم ضروری است. خبر خوب این است چنین مراقبت هایی را می توان با استفاده از لنزهای روزانه کنار گذاشت، آیا شما این را می دانستید؟

لنز یکبار مصرف روزانه نیاز به مراقبت های بهداشتی کمتری دارد و به همین دلیل است که مردم بیشتر این لنزها را انتخاب می کنند. اما مزایای لنزهای یکبار مصرف روزانه فقط این نیست.

در این پست ما برای شما ویژگی های اصلی و مزایای این نوع لنز تماسی که در میان مردم محبوب است را توضیح خواهیم داد. اگر به دنبال یک محصول مدرن و عالی برای اصلاح مشکل بینایی خود هستید. آن را چک کنید.

لنز یکبار مصرف روزانه چیست؟

لنز یکبار مصرف روزانه همان طور که از نام آن معلوم می شود مخصوص استفاده در طول یک روز است و باید در انتهای روز دور انداخته شوند. به گفته کارشناسان، آنها گزینه های سالم تری هستند، زیرا از انباشت مواد زائد و مواد معدنی که موجب ناراحتی، آلرژی و حتی عوارض جدی چشم می شوند جلوگیری می کنند.

جای تعجب نیست که لنزهای روزانه یک روند جهانی پیدا کرده اند. تقریبا همه تولیدكنندگان این نوع لنزها را تولید می کنند. در برخی از کشورها بالای 70 درصد از مصرف کنندگان از لنز روزانه استفاده می کنند.

این لنزها در مارک های مختلف و در بسته بندی های 30 تایی ( 15 جفت لنز ) تولید می شوند. میتوانید برای خرید لنز روزانه به فروشگاه سی لنز مراجعه نمایید.

از آنجا که آنها یکبارمصرف هستند نیاز به نگهداری ویژه ای ندارند و استفاده راحتی دارند. فقط قبل از قرار دادن لنز در چشم در صبح حتما دستهای خود را کاملا با آب و صابون پاک کنید.

لنز یکبار مصرف روزانه چه ویژگی هایی دارد؟

اکثر لنزهای یکبار مصرف روزانه از سیلیکون هایدروژل ساخته شده اند که یک ماده بسیار نرم است که باعث گردش بالای اکسیژن می شود که به چشم می رسد. بنابراین، آنها به جلوگیری از عفونت و سایر مشکلات چشم کمک می کنند.

به ویژه برای کسانی که از خشکی چشم رنج می برند، حقیقت این است که آنها در طی مدت استفاده رطوبت چشم را حفظ می کنند و این بدون شک خبر خوبی است. علاوه بر مشارکت در سلامت چشم، این لنزها به خاطر راحتی آنها شناخته شده است.

به طور کلی، لنزهای تماسی مدت استفاده مختلفی دارند. مدل فصلی و سالانه آنها نیز تولید می شود. “این مدلها نیاز به نگهداری، تمیز کردن و محلول لنز دارند”، اما لنزهای روزانه فارق از این مسائل هستند و در پایان روز جایگزین می شوند.

مزایای لنز یکبار مصرف روزانه چیست؟

هنگامی که ما در مورد لنز یکبار مصرف روزانه صحبت می کنیم، باید مزایای استفاده از آنها را در نظر بگیریم. مزایای بزرگ این محصول بهداشت، آسایش و راحتی است که برای شما فراهم می کند. به گفته متخصصان “این به این دلیل است که شما لازم نیست که لنز  روزانه را که می تواند منبع آلودگی باشد تمیز کنید”

استفاده از لنز جدید در هر روز مانع از انباشت چربی و پروتئین است که علاوه بر ناراحتی موجب تحریک چشم می شود.

لنزهای فصلی و سالانه مستلزم تمیزکاری واقعی است. شما باید با محلول لنز آنها را ضدعفونی کنید، هر دو طرف لنز را به مدت 20 ثانیه با محلول شستشو دهید و در جالنزی حاوی محلول نگهداری کنید.از سوی دیگر، لنزهای روزانه نیازی به این مراقبتهای خاص ندارند.

لنز یکبار مصرف روزانه برای چه کسانی توصیه می شود؟

لنزهای روزانه می توانند توسط افرادی که دارای نزدیک بینی، دور بینی و آستیگماتیسم هستند مورد استفاده قرار گیرند. واضح است که قبل از استفاده از آنها مشاوره با پزشک توصیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )