بهترین راه حل های تمیز کردن لنز تماسی چیست؟ | سی لنز

بهترین راه حل های تمیز کردن لنز تماسی چیست؟

بهترین محلول های ضدعفونی کننده لنز تماسی

کسانی که از عینک طبی استفاده می کنند و به دنبال یک جایگزین مناسب و شگفت انگیز برای آن هستند، بهترین گزینه برای آنها استفاده از لنزهای تماسی است. آنها بسیار راحت هستند و اعتماد به نفس شما را بالا می برند. اما لنز چشم نیاز به مراقبت ویژه دارد و نکته اصلی تمیز کردن آن است.

پیدا کردن یک راه حل برای تمیز کردن لنزهای تماسی کار راحتی می باشد. بهتر است که برای حفظ سلامت چشمان خود هر زمان که ممکن شد به چشم پزشک مراجعه کنید.

همچنین ضرورت دارد که راه حل های صحیح در مورد پاک کردن لنزها را یاد بگیرید و از تماس گرد و غبار و رسوبات پروتئینی با لنز و چشم جلوگیری کنید.

در این پست، ما چند مورد از انواع راه حل هایی که برای تمیز کردن لنزهای تماسی چشم می توانند به شما کمک کنند را ارائه می دهیم!

محلول های شوینده لنز چند منظوره

محلول های شوینده چند منظوره برای تمیز کردن، نگهداری و ضد عفونی کردن لنز چشم می باشند. این محلول ها تمامی نیازهای شما را برطرف می کنند و برای چشم های حساس گزینه مناسبی هستند.

مثال خوبی از اثر بخشی آنها، محلول لنز اُپتی فری و محلول لنز رنیو است که توانسته اند در زمینه از بین بردن پاتوژن های چشم، از جمله باکتری ها و قارچ ها بسیار موفق عمل کنند.

قطره های مرطوب کننده لنز و چشم

قطره مرطوب کننده هنگامی که حس می کنید لنز خشک شده است بسیار مفید هستند. برای استفاده فقط کافی است که دو قطره از آن را روی سطح لنز بریزید تا نرم و راحت شود.

این محصول برای کسانی است که از لنز در محیط با هوای خشک استفاده می کنند. برندهایی مانند ناکلنز و اویزور گزینه های بسیار خوبی هستند، زیرا برای تمامی لنزهای هایدروژل و سیلیکون هایدروژل می توان از آنها استفاده کرد.

استفاده از لنزهای یکبار مصرف

علاوه بر تمامی موارد گفته شده، استفاده از لنزهای یکبار مصرف ( لنز روزانه ) گزینه مناسبی است، زیرا پس از هر  بار استفاده در طول شبانه روز باید دور انداخته شوند و نیاز کمتری به محلول های شوینده و مرطوب کننده دارند.

نکته : به هیچ عنوان برای تمیز کردن لنز از آب استفاده نکنید.

برای تهیه محلول و قطره لنز مناسب شما حتما به چشم پزشک مراجعه و به توصیه های وی توجه نمایید.

حال که راه حل های تمیز کردن لنزهای تماسی را یاد گرفتید می توانید با مراجعه به فروشگاه سی لنز ، محلول و قطره مورد نظر خود را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )