بوش اند لومب : یکی از برترین برندهای لنز تماسی | سی لنز

بوش اند لومب : یکی از برترین برندهای لنز تماسی

لنز تماسی بوش اند لومب

بینایی قطعا یکی از مهمترین حواس انسان می باشد، زیرا با آن است که ما جهان اطرافمان را درک می کنیم. توسط یک نظرسنجی که انجمن آموزش ایالات متحده انجام داده است، معلوم شد که 85 درصد تعامل فرد با محیط اطرافش از طریق حس بینایی است.

به همین دلیل ساخت عینک و لنزهای تماسی برای اصلاح بینایی و پیشرفت انسانها بسیار مهم است و شرکت Bausch & Lomb توانسته که در این بخش نقش مهمی ایفا کند. برای مثال بوش اند لمب توانست لنزهای طبی ژلاتینی را اختراع کند که بسیار نرم و راحت هستند.

در این پست شما را با این برند بیشتر آشنا می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید …

درباره شرکت بوش اند لومب

این شرکت در سال 1853 توسط جان بوش، متخصص چشم پزشکی و سرمایه گذار به نام هنری لومب، تاسیس شد و امروزه با تعداد حدود 3600 نفر کارمند در 12 کشور دنیا مشغول به فعالیت می باشد.

بوش اند لومب ، یکی از قدیمی ترین شرکتهای ایالات متحده است که به طور مداوم در زمینه محصولات بهداشتی چشم مانند لنزهای داخل چشمی، محلول های شستشو و ضدعفونی کننده لنز فعالیت کرده است.

محصولات کمپانی بوش اند لومب

این شرکت در طول حدود 50 سال که از راه اندازی آن می گذرد توانسته است یکی از بهترین تولید کنندگان لنز طبی نرم سیلیکون هایدروژل در دنیا باشد.

در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین محصولات آن می پردازیم :

  • لنز طبی پیورویژن : لنز سیلیکون هایدروژل برای اصلاح نزدیک بینی یا دوربینی با مصرف سه ماهه. این محصول دارای ویژگی هایی همچون اکسیژن رسانی بالا، طراحی کروی با لبه های نازک می باشد.
  • لنز آستیگمات پیورویژن : لنز سیلیکون هایدروژل برای اصلاح آستیگماتیسم با مدت استفاده سه ماهه. ساخته شده با استفاده از تکنولوژی های جدید که باعث افزایش ثبات لنز در چشم می شود.
  • لنز طبی سافلنز 59 : لنز هایدروژل برای اصلاح دوربینی یا نزدیک بینی که دارای مدت استفاده سه ماهه می باشد. این لنز چشم انداز روشن و راحتی را در طول روز برای شما فراهم می کند.
  • لنز طبی روزانه بوش اند لمب سافلنز : لنز روزانه برای کسانی که دنبال راحتی و کیفیت دید بهتر هستند. به علت اینکه باید در انتهای روز بیرون انداخته شوند دیگر مشکل تجمع رسوبات در سطح لنز را نخواهید داشت.
  • لنز رنگی بوش اند لومب سافلنز : دارای رنگبندی بسیار زیبا بوده، کاملا عنبیه چشم را پوشش می دهد و طبیعی و راحت است.

نمایندگی رسمی خرید بوش اند لومب

در ایران، فروشگاه اینترنتی سی لنز شامل لنز های بوش اند لومب در کاتالوگ محصولات خود هست، اما مهم است قبل از خرید آنها با متخصصان سی لنز صحبت کنید تا در انتخاب بهترین نوع آن شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )