کوپرویژن : در مورد تاریخچه این برند بیشتر بدانید | فروشگاه سی لنز

کوپرویژن : در مورد تاریخچه این برند بیشتر بدانید

کمپانی کوپرویژن

شما که از لنزهای تماسی استفاده می کنید احتمالا تا بحال از برند کوپرویژن شنیده اید، درست است؟ این شرکت بزرگترین تولید کننده لنزهای طبی نرم در جهان محسوب می شود.

در این پست، ما در مورد تاریخچه کوپرویژن و چگونگی گسترش یافتن این برند در طول مسیری که تا به امروز سپری کرده و چه محصولاتی را تولید کرده صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید …

کوپرویژن، چطور کار خود را شروع کرد؟

کمپانی کوپرویژن، بازوی یک شرکت پزشکی جهانی است که در کشور آمریکا تاسیس شد.

کوپرویژن دارای یک دفتر اصلی در کالیفرنیا ایالات متحده است که بیش از 10 هزار کارمند دارد و توانسته است که محصولات خود را در بیش از صدها کشور به فروش برساند. این شرکت ابتدا به عنوان یک آزمایشگاه با نام Cooper Laboratories Inc در سال 1958 شروع به فعالیت نمود.

این آزمایشگاه پس از گذشت چند مدت در سال 1978 گسترش یافت و به پنج واحد تجاری تقسیم شد که یکی از آنها که در بخش تخصصی لنزهای تماسی فعالیت می کرد، کوپرویژن بود.

چگونه شرکت کوپرویژن گسترش یافت؟

در فاصله سالهای 1980 تا 1990 کمپانی کوپرویژن چندین شرکت را خریداری نمود. با سرمایه گذاری فراوان در زمینه توسعه لنزهای تماسی شروع به فعالیت کرد و توانست در سال 2005 به مقام سوم بهترین تولیدکننده لنزهای طبی نرم سیلیکون هایدروژل در جهان دست یابد.

در سال 2011 این شرکت توانست به فروش یک میلیارد دلار در سال برسد. کوپرویژن همیشه به دنبال راه های بهتر برای بهبود بینایی و راحتی مصرف کنندگان محصولات خود می باشد.

معرفی بهترین محصولات کوپرویژن

Coopervsion خط تولید خود را به عموم مردم که دارای مشکلات بینایی مانند دور بینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم هستند اختصاص داده است. این لنزها در تمام طول روز مرطوب باقی می مانند و از آلرژی و تحریکات چشم جلوگیری می کنند.

لنز طبی بایوفینیتی Biofinity یک لنز فصلی سیلیکون هایدروژل است که برای اصلاح دوربینی و نزدیک بینی تولید می شود. پایداری عالی و دید کامل را در همه زمان ها ارائه می دهد.

بایفینیتی توریک

لنز بایوفینیتی توریک Biofinity Toric نیز از خانواده لنزهای فصلی سیلیکون هایدروژل است که برای اصلاح آستیگماتیسم تولید می شود.

کوپرویژن به لطف لنزهای بسیار راحت و کار آمد خود، جوایز زیادی را برای برتری محصولات خود و عملکرد آن در بازار دریافت کرده است.

آیا این پست را دوست داشتید؟ اکنون می توانید به قسمت محصولات فروشگاه سی لنز رفته و از خرید انواع برند لنز چشم لذت ببرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )