لنزهای تماسی اکیووی : چرا این برند مشهور است؟ | سی لنز

لنزهای تماسی اکیووی : چرا این برند مشهور است؟

لنزهای تماسی جانسون اند جانسون

آسایش، خوشبختی و کیفیت را برای افرادی که بدنبال یک جایگزین مناسب برای اصلاح مشکل بینایی خود هستند، به دنبال دارد. خبر خوش این است که حتی بیشتر از موارد گفته شده توسط لنزهای تماسی اکیووی می تواند ارائه شود.

بنابراین اگر می خواهید در در طول روز احساس خوب و راحتی داشته باشید، بهتر است که از این برند استفاده کنید. لنزهای اکیووی در زمینه اصلاح خطاهای انکساری، مانند نزدیک بینی و دوربینی پیشرفت های زیادی داشته است.

در این پست قصد داریم شما را با انواع و مزیت های اصلی این برند لنز چشم بیشتر آشنا کنیم :

انواع لنز تماسی اکیووی چیست؟

برند اکیووی که توسط کمپانی Johnson & Johnson ساخته شده است اولین بار کار خود را با تولید لنز روزانه شروع کرد. پس از 20 سال تحقیق، این شرکت مدلهای مختلف لنز طبی را به تناسب نیازهای شما ارائه می دهد.

در حال حاضر فن آوری ساخت این لنزها، سیلیکون هایدروژل است و در مدل های روزانه و فصلی تولید می شوند.

کدام محصول اکیووی معروف تر است؟

لنزهای اکیووی انواع مختلفی دارند که در ادامه به معرفی بهترین مدل آن که در میان مردم محبوب تر است می پردازیم :

لنز چشم طبی اکیووی

لنز طبی فصلی Acuvue Oasys

با لنز چشم اکیووی اوسیس ، شما می توانید کیفیت دید عالی و احساس راحتی بیشتر داشته باشید. این لنز طبی در محیط هایی که رطوبت کمتری دارند از خشکی چشم جلوگیری می کند.

برای اصلاح عیوب انکساری چشم مانند دوربینی و نزدیک بینی بهترین انتخاب است و همچنین چشم شما را در برابر اشعه های مضر UV نیز محافظت می نماید.

مزایای استفاده از لنزهای تماسی اکیووی چیست؟

علاوه بر تمامی مواردی که گفته شد، لنزهای طبی اکیووی مزایای زیادی را برای افرادی که از آن استفاده می کند ارائه می دهد. تعجبی ندارد که بیشتر افراد مشهور و عموم مردم برای رفع مشکلات بینایی خود مایلند که از این برند استفاده نمایند.

بهترین گزینه برای استفاده کسانی که ورزش می کنند و برای اطمینان از عملکرد بالای ورزشکاران در طول مسابقه مناسب هستند. همچنین برای کسانی که قصد رفتن به مسافرت دارند، عالی هستند زیرا دیگر نیازی به تمیز کردن عینک و قفسه برای گذاشتن آن ندارند.

بنابراین، برای شما که می خواهید فعالیتهای روزانه خود را بدون هیچگونه نگرانی انجام دهید، نباید آنها را کنار بگذارید. حتی برای رفتن به سینما و تماشای فیلمهای سه بعدی که در آنها باید از عینک مخصوص استفاده کنید به همراه داشتن لنز تماسی ضروری است.

کیفیت دید بهتر، راحتی و آرامش بیشتر چشمان خود را با لنزهای تماسی اکیووی تضمین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )