خطرات فصل زمستان برای سلامت چشم | فروشگاه سی لنز

خطرات فصل زمستان برای سلامت چشم

خطرات فصل زمستان برای چشم

زمستان در نهایت شروع شده است. فصل با آب و هوای خشک و آلودگی هوا، که برای سلامت چشم خیلی مضر است.

برای کسانی که لنزهای تماسی دارند، این لنزها در این زمان رطوبت بیشتری از دست می دهند و باعث افزایش مواردی همچون قرمزی چشم و تحریک آن می شود.

در این فصل آلودگی هوا حتی با چشم غیر مسلح هم قابل مشاهده است.ساکنان شهر تهران که در طبقه های بالا زندگی می کنند ممکن هست حتی لایه های آلودگی را هم ببینند، بویژه در اواخر بعد از ظهر.

این آلودگی بیشتر بر کاربران لنزهای تماسی و عینک تاثیر می گذارد، که باید مراقب باشند: استفاده نامناسب می تواند بسیار خطرناک باشد زیرا می تواند عوارض مانند سوزش و قرمزی در چشم ها ایجاد کند.

در این پست برخی راهنمایی ها که در طول این فصل برای محافظت از لنز و چشم شما است را بیان می کنیم :

چگونه از چشم خود محافظت کنیم

یک نکته بهداشتی پایه این است که حداقل 2 لیتر آب در روز بنوشید. این امر برای کل بدن خوب است، علاوه بر این به خصوص برای چشم ها  مفید است تا مانع خشکی چشم شود.

متذکر می شویم که از تماس مستقیم دست ها با چشم جلوگیری شود. شاید دستهای شما همیشه تمیز باشند، اما در قسمت زیر ناخن، مقداری خاک و باکتری های هستند که برای سلامت چشم شما مضر هستند.

استفاده از قطره چشم و قطره مرطوب کننده توصیه شده توسط چشم پزشک که بهترین فرد برای حل مشکلات سلامتی چشم شماست.

مصرف غذاهای غنی از ویتامین ها مانند A و E ( مانند میوه ها و سبزیجات ) و اسید های چرب امگا 3 برای بدن ما بسیار مفید است و اینها برای کسانی که لنزهای تماسی دارند استفاده می شود. این سه ماده غذایی برای حفظ سلامت چشم و جلوگیری از بیماری هایی مانند گلوکوم ، دژنراسیون ماکولا و چشم های خشک ضروری هستند.

در موارد آلرژیک بهتر است از گیاهان، گل ها و حیواناتی که موهایشان در خانه می ریزد، اجتناب شود. اتاق ها همیشه باید تمیز و بدون گرد و غبار باشند.

به عنوان آخرین نکته: آیا می دانید که می توانید لنزهای تماسی، محلول شستشو چند منظوره و لوازم جانبی را بدون خروج از خانه خریداری کنید؟ پیشنهاد می کنیم وبسایت سی لنز را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )