راهنمایی برای انتخاب لنز تماسی مناسب شما | فروشگاه سی لنز

راهنمایی برای انتخاب لنز تماسی مناسب شما

راهنمایی برای انتخاب لنز تماسی

اینکه چه لنزی برای چشم شما مناسب است یک سوال بسیار مهم است که می توانید پاسخ آن را با مراجعه به چشم پزشک و پیروی از توصیه های او بیابید.

راهنمایی برای انتخاب لنز تماسی مناسب شما

لنز چشم مناسب خود را انتخاب کنید

لنز تماسی مناسب خود را انتخاب کنید

چشم پزشک بسته به مشکل بینایی چشم و نیازهای خاص شما برای شما نسخه لنز تماسی تجویز می کند و بر اساس گزینه های موجود در آن باید لنز خود را انتخاب کنید.

مدت استفاده لنز را در نظر بگیرید

برخی از لنزها فقط برای استفاده در طول یک روز تولید شده اند و باید در انتهای روز دور انداخته شوند و به لنزهای روزانه شناخته می شوند و برخی دیگر برای استفاده یک سال که به آنها لنز سالانه می گویند. در میان لنزها می توان برندهایی را استفاده کرد که به لنزهای فصلی شناخته می شوند که مدت استفاده از آنها سه ماه خواهد بود.

لنزهای خود را هر شب موقع خواب باید از چشم خود بردارید و پس از شستشو و ضدعفونی کردن آنها را در جالنزی حاوی محلول لنز نگهداری کنید.

برندهای مختلف لنز را امتحان کنید

برندهای مختلف لنز را آزمایش کنید

بدون هیچگونه نگرانی برندهای مختلف را آزمایش کنید تا مناسب ترین لنز را در بین آنها برای چشم خود پیدا کنید. پزشکان معمولا چند برند معتبر را به شما پیشنهاد می دهند.

برخی از برندهای لنز چشم نازکتر بوده و دارای لبه های صافتری نسبت به برندهای دیگر هستند و در نتیجه در چشم راحت تر خواهند بود. این لنزها به خطر کیفیت بالایی که دارند معمولا قیمت بالاتری دارند.

امکان استفاده از لنز برای نوجوانان

اگر سن شما کمتر از 18 سال می باشد می توانید هنگام انتخاب برند مناسب خود از افرادی که در استفاده از لنزهای تماسی تجربه دارند راهنمایی و کمک بگیرید. برخی از برند های لنز تماسی برای سنین بالا استفاده می شوند و برای شما مناسب نخواهند بود.

یکی از نگرانی هایی که برای استفاده کنندگان لنزهای تماسی وجود دارد این است که آیا فردی که می خواهد از آن استفاده کند به اندازه کافی مسئولیت پذیر است یا نه و اینکه می تواند از لنز خود مراقبت کرده و تمامی نکات بهداشتی را رعایت کند. این والدین هستند که باید در مورد استفاده کودکان خود از لنز تماسی تصمیم بگیرند.

در صورتی که پزشک یا والدین شما تشخیص دهند که لنز برای چشم شما مناسب نیست باید بجای آن از عینک استفاده کنید.

استفاده از لنز رنگی برای زیبایی

استفاده از لنز زیبایی برای بهتر شدن چهره

می توانید برای تغییر رنگ چهره خود از لنزهای رنگی استفاده کنید. شما می توانید لنز رنگی مناسب خود را در رنگبندی های مختلف از مرکز خرید لنز چشم ایران تهیه نمایید. مشاورین ما در انتخاب بهترین برند به شما کمک خواهند کرد.

قبل از خرید لنز رنگی مانند لنز طبی باید به پزشک مراجعه و نسخه لنز تماسی خود را دریافت نمایید.

شما می توانید یک رنگ متفاوت از چشم خود مانند لنز عسلی ، لنز طوسی ، لنز آبی و لنز سبز  را در طیف های مختلف انتخاب و خریداری نمایید.

یک نظر در مورد “راهنمایی برای انتخاب لنز تماسی مناسب شما

  1. فهيمه عسكري میگوید:

    لطفا در مورد افرادي كه چشم آستيگمات دارن و مايل به استفاده از لنز طبي رنگي هستند توضيح بيشتر بذارين??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )