چگونه در زمستان چشم خود را سالم نگه داریم | فروشگاه سی لنز

چگونه در زمستان چشم خود را سالم نگه داریم

چگونه در زمستان از چشم خود مراقبت کنیم

در طول ماه های زمستان لباس های خود را بخاطر سرد شدن هوا تغییر می دهید. اما آیا می دانستید که این تغییرات آب و هوا بر روی چشم های شما نیز تاثیر می گذارد؟

آب و هوای سرد زمستانی مانعی برای استفاده از لنز تماسی نیست، بنابراین درصورتی که توصیه های مراقبتی را رعایت کنید به سلامت چشم شما آسیبی نخواهد رسید.

نگران نباشید، هنوز هم می توانید لنزهای رنگی خود را در زمستان استفاده کنید.

اجازه دهید برخی از بهترین روش ها را برای مراقبت و نگهداری چشم و لنز  شما بررسی کنیم!

محل زندگی شما چقدر سرد است ؟

در برخی مناطق درجه سرمای هوا در فصل زمستان بقدری بالاست که میتواند تاثیر زیادی بر روی لنز تماسی شما داشته باشد. لنزهای شما خراب نمی شوند و اگر هم دچار مشکل شدید احتمالا بخاطر خشک شدن آنها می باشد.

آیا می توانیم در زمستان از لنز رنگی استفاده کنیم؟

برای استفاده از لنز رنگی در فصل زمستان باید مراقبت های خود را بیشتر کرده و از قطره های مرطوب کننده که برای حفظ رطوبت لنز هستند استفاده کنید. اگر موقع استفاده احساس ناراحتی کردید حتما به چشم پزشک مراجعه کنید و در صورتی که او به شما توصیه کرد که در فصل سرد از لنز استفاده نکنید حتما آنها را کنار گذاشته و در صورت داشتن مشکل بینایی از عینک استفاده کنید.

چگونه در زمستان با خشکی چشم برخورد کنیم؟

خشکی چشم یکی از مواردی است که در زمستان موقع استفاده از لنزهای تماسی با آن برخورد می کنیم. چشم ما نیاز به رطوبت دارد و خشکی سرمای هوا بدترین دشمن آن است و لنزهای تماسی در این باد و هوای سرد به درستی عمل نمی کنند.

بسیاری از افرادی که از لنز استفاده می کنند فکر می کنند که باید در زمستان کمتر از خانه بیرون رفته تا لنز برای چشمشان مشکلی ایجاد نکند، در صورتی که این کاملا غلط است به این دلیل که به علت روشن بودن شومینه و وسایل گرمایی حرارت زیادی به چشم شما می رسد و چشم و لنز رطوبت خود را از دست می دهد. اگر شما می خواهید که از لنزهایتان مراقبت کنید بهتر است از قطره های مرطوب کننده لنز استفاده کنید که به طور خاص برای این کار طراحی شده اند.

آیا باید از عینک آفتابی در فصل زمستان استفاده کرد؟

ما استفاده از عینک آفتابی را در زمستان برای روزهای آفتابی به شما توصیه می کنیم. عینک آفتابی چشم های حساس را نیز می تواند در روزهای آفتابی فصل زمستان از برخود اشعه های مضر آفتاب محافظت کند.

کسانی ورزش های زمستانی انجام می دهند باید بدانند که اشعه خورشید پس از برخورد با برف بازتاب می شود و در واقع می تواند آسیب را تشدید کند، بنابراین استفاده از عینک آفتابی در این مواقع برای حفظ سلامت چشم یک امر بسیار مهم است

فروشگاه سی لنز برای شما بهترین برند لنزهای تماسی را فراهم نموده تا شما را شگفت زده کند. پس اجازه ندهید که سرمای زمستان شما را از بهترین ها محروم کند. حال که شما بخوبی در مورد چگونگی مراقبت از چشم هایتان در این مقاله بیشتر آشنا شدید، بهتر نیست که لنزهای تماسی را برای زیبایی یا حتی اصلاح بینایی خود امتحان کنید؟ محصولات فروشگاه ما را بررسی کنید و با انتخاب بهترین گزینه زمستان خود را زیباتر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )