شش مورد از مزایای استفاده از لنز تماسی | فروشگاه سی لنز

شش مورد از مزایای استفاده از لنز تماسی

شش مورد استفاده از لنز

هنگامی که صحبت از تصحیح بینایی به میان می آید، بیشتر استفاده از عینک طبی  پیشنهاد می شود. گرچه عینک برای مدت طولانی بسیار مفید است اما همیشه راحت نبوده و اعتماد بنفس زیادی به افراد نمی دهد.

امروزه تکنولوژی پیشرفت زیادی کرده و بیشتر افراد مشکلات بینایی خود را با استفاده از لنزهای تماسی برطرف می کنند.

لنزهای تماسی ممکن است برای شما تازگی داشته باشند. اما نگران نباشید، چشم پزشک شما می تواند به شما بگوید که چگونه کار می کنند و لنز توصیه شده برای نوع مشکل بینایی شما چیست. علاوه بر این، در این پست ما 6 مورد از مزایایی که استفاده از لنز تماسی برای شما به ارمغان خواهد آورد را توضیح می دهیم :

1. وسعت دید بهتر

عینک درجه دید شما را محدود می کند. در حال حاضر لنزهای تماسی به شما امکان می دهد که زمینه دید گسترده ای داشته باشید. با توجه به اینکه لنز با چشم شما حرکت می کند، می توانید وسعت دید خود را بهتر کنید. چشم انداز نیز واضح تر و مستقیم تر است.

2. احساس راحتی بیشتر

یکی دیگر از مزایای استفاده از لنزهای تماسی راحتی است. آنها مانند عینک نیستند که بر روی صورت گذاشته شوند و احساس ناخوشایندی به شما دهند و با قرار گرفتن در داخل چشم راحتی را نسبت به استفاده از عینک برای شما فراهم می کنند.

بخصوص موقعی که هوا بارانی است یا یک نوشیدنی گرم مصرف می کنید و در مکانهای مرطوب هستید دیگر نیازی به پاک کردن رطوبت از روی شیشه عینک نیست.

3. مناسب برای ورزشکاران

برای کسانی که ورزش می کنند و مشکلات بینایی دارند، عینک لوازم جانبی است که نمی تواند موقع ورزش استفاده شود. ممکن است عینک در حین ورزش از روی صورت شما بیفتد و خراب شود و حتی به صورت و چشم شما آسیب برساند.

بنابراین، لنزهای تماسی انتخاب خوبی برای ورزشکاران است. برخی از لنزها حتی می توانند برای شنا استفاده شوند. بهتر است برای پیدا کردن بهترین لنز مخصوص تمرین ورزش، با چشم پزشک خود مشورت کنید!

4. افزایش اعتماد به نفس

برای کسانی که مدت زیادی از عینک استفاده می کنند، یکی از بزرگترین معضلات این است که چهره و زرق و برق نگاهشان دیگر مثل افراد عادی نیست. اما لنزهای تماسی این مشکلات را برطرف کرده و شما مانند افراد عادی هستید و دیگر کسی متوجه اینکه شما مشکل بینایی دارید نخواهد شد و مجبور نیستید یک جسم خارجی را بر روی صورت خود حمل کنید.

لنزهای تماسی انتخاب خوبی برای ارتقاء اعتماد به نفس هستند. همچنین با توجه به وزن فریم های عینک که خط هایی بر روی صورت ایجاد می کنند دیگر این مشکل را ندارید و شما می توانید از عینک آفتابی بدون نیاز به برداشتن لنز از روی چشم استفاده کنید.

5. استفاده برای زیبایی چهره

با توجه به خصوصیات چهره خود می توانید لنز رنگی خود را انتخاب کنید و به جای عینک از لنز طبی رنگی نیز استفاده کنید. و برای مراسم خاص مانند جشن های هالووین می توانید از لنزهای رنگی با طرح های فانتزی استفاده نمایید تا توجه همه را به خود جلب نمایید.

6. برجسته نمودن آرایش صورت

هیچ چیز بدتر از این نیست که بهترین آرایش را روی صورت و چشم خود داشته باشید و مجبور شوید از عینک استفاده کنید. از این رو استفاده از لنز تماسی یک مزیت به شمار می آید.

با استفاده از لنز تماسی و بخصوص نوع رنگی آن می توانید مشکل استفاده از عینک را حل کنید و حتی زیبایی چهره خود را بهتر نمایید.

حالا که شما با 6 مورد مهم درباره استفاده از لنز تماسی به جای عینک را می دانید فقط نیاز دارید که به یک چشم پزشک مراجعه و لنز مورد نیاز با توجه به نسخه چشم خود را بهتر بشناسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )