لنزهای تماسی خاص | فروشگاه سی لنز

لنزهای تماسی خاص

لنزهای تماسی خاص

آیا به شخصیت های خیالی علاقه مند هستید؟ دوست دارید خودتان را شبیه یک خون آشام کنید؟ یا این که با تغییر رنگ چشمتان به یک رنگ به خصوص حمایت خود را از به یک تیم ورزشی به خصوص نشان دهید؟ همراه ما باشید تا در ادامه با نوع خاصی از لنزهای تماسی که شما را به رویاهایتان نزدیک می کند آشنا شوید.

لنزهای فانتزی

لنز فانتزی یک گروه جذاب و بسیار بزرگ از لنزهای تماسی است. این گروه شامل نمونه های بسیار خاصی است که می تواند علاوه بر رنگ چشم، مدل مردمک چشم را نیز تغییر دهد.

این لنزها از نوع لنز نرم می باشد. پس از لحاظ راحتی هیچ مشکلی نخواهید داشت. از لحاظ وضوح تصویر نیز با آن ها مشکلی نخواهید داشت. همچنین آن ها مانند دیگر لنزها دارای مدل های نمره دار نیز هستند. یعنی اگر دچار مشکل نزدیک بینی و یا دوربینی هستید می توانید متناسب با نوع مشکلتان لنز مناسب خود را تهیه کنید.

فراموش نکنید که خرید این ها نیز چه به صورت نمره دار و چه به صورت بدون نمره نیاز به نسخه ی پزشک خواهید داشت. داشتن نسخه ی پزشک برای خرید لنز رنگی تنها به نفع مصرف کننده است. زیرا با داشتن نسخه، اطمینان حاصل می کنید که استفاده از آن ضرری برای چشمهایتان نخواهد داشت. همچنین از نوع لنز مناسب برای چشمتان نیز مطمئن می شوید.

استفاده از این ها نیز زمانی بی خطر است که با تجویز پزشک استفاده شوند و نکات و دستورالعمل های مرتبط با آن به درستی رعایت شوند. در غیر این صورت ایجاد عفونت در چشم در اثر استفاده نادرست می تواند باعث ایجاد درد در چشم، زخم قرنیه و حتی کوری شود.

عملکرد لنزهای فانتزی

لنزهای تماسی فانتزی از نوع لنزهای رنگی مات هستند. به همین دلیل می توانند کاملا رنگ طبیعی چشم شما را بپوشانند و به رنگی دیگر تغییر دهند. این ها در رنگ ها و مدل های بسیار متنوعی موجود می باشند. قسمت مردمک آن کاملا شفاف است بدین ترتیب تاثیری در وضوح تصویر ندارد.

یکی از شناخته شده ترین آن ها لنز هالووین است. این نمونه علاوه بر عنبیه قسمت صلبیه چشم را نیز می پوشانند.

معرفی مدل های متنوع لنزهای فانتزی

این لنزها در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شوند. لنز گربه ای، هالووین، لنز زرد، قرمز و شطرنجی تنها چند مدل از صدها مدل متنوع این نوع لنز زیبایی است.

از این لنزها در بسیاری از فیلم های مشهور مانند گرگ و میش، ماه نو و سپیده دم استفاده شده است. استفاده از آن ها در موقعیت های مختلف همراه گریم و لباس مناسب به طور قطع ظاهری متفاوت به شما خواهد داد.

شخصیت کاهدار دیوانه در فیلم آلیس در سرزمین عجایب را دیده اید؟ چشمان سبز رنگ خاص نتیجه ی استفاده از همین کنتاکت ها است.

لنزهای زرد رنگ استفاده شده در فیلم آواتار یا چشم های گربه ای در هری پاتر نمونه های دیگر استفاده از آن ها است. پوشیدن این ها به راحتی کمک می کند تا ظاهر خود را به صورت یک خون آشام، زامبی و دیگر شخصیت های مخوف تغییر دهید.

لنزهایی با طرح های عنکبوت، مشبک و لنزهای براق را می توانید برای مهمانی ها و یا جشن های خاص مانند هالووین خریداری کنید.

نمونه ای دیگر از آن ها لنز عروسکی است. لنز عروسکی لنزهایی دایره ای بزرگ هستند که باعث بزرگتر شدن چشم ها مانند عروسک می شود.

نحوه ی خرید لنزهای فانتزی

اگر بخواهید اصولی و مطابق مقررات از این لنزها استفاده کنید، باید برای خرید آن ها نسخه ی پزشک را تهیه کنید. در ایالات متحده فروش بدون نسخه ی تمامی مدل های لنزها ممنوع می باشد.

اما در ایران سخت گیری زیادی در این باره وحود ندارد و می توانید بدون نسخه نیز آن ها را تهیه کنید. اما اگر به سلامت چشم هایتان اهمیت دهید بهتر است قبل از خرید نسخه تهیه کنید.

بدین ترتیب پزشک متخصص نحوه ی استفاده و نکاتی که باید در حین استفاده از آن ها رعایت کنید را نیز به شما گوشزد خواهد کرد.

این لنزها به علت ظاهر و عملکرد ویژه ای که دارند کمی ضخیم تر نسبت به لنزهای معمولی هستند. به همین دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی، به راحتی می تواند باعث ایجد عفونت، زخم و حتی نابینایی چشم شود.

با توجه به کاربرد به خصوص این لنزها که در زمره ی زیباییی قرار می گیرد، بسیاری تصور می کنند که باید آن ها را از فروشگاه های آرایشی و بهداشتی و یا لوازم و تجهیزات جشن ها تهیه کنند.

اما خرید این نوع لنزها نیز مانند دیگر نمونه ی لنزهای طبی و رنگی حتما باید از مراکز مجاز فروش لنز مانند نمایندگی لنز طبی و رنگی انجام شود.

سالن های زیبایی، دست فروش ها و فروشگاه های دیگر به جز نمایندگی های فروش لنز به هیچ عنوان مکان مناسبی برای تهیه آن ها نمی باشند.

اگر قصد خرید این نوع لنز را دارید می توانیدآن ها را از سی لنز تهیه کنید. این محصولات که در سی لنز ه فروش می رسند همگی مورد تایید FDA هستند و می توانید از لحاظ سلامت و کیفیت آن ها خاطر جمع باشید.

قیمت لنزهای خاص

همان طور که قیمت لنز رنگی در مدل ها و برندهای مختلف متفاوت است این ها نیز به همین صورت است. اگر از یک فروشگاه معتر لنز خود را تهیه می کنید می توانید با اطمینان از لنزهای ارزان قیمت آن نیز استفاده کنید. زیرا در هر صورت آن ها نیز تاییدیه سازمان های بهداشتی را دارند. اما در صورت خرید از مراکز دیگر مانند دست فروش ها، اگر قیمت آن به طور عجیبی ارزان بود توصیه می شود در خرید و استفاده از آن شک کنید.

خودتان را با جمله هایی که یکبار بیشتر از آن استفاده نمی کنم، گول نزنید. همان یکبار استفاده برای به خطر انداختن سلامت چشمتان کافی است. برای خربد لنز ارزان با کیفیت می توانید به فروشگاه سی لنز سر بزنید تا از تنوع قیمتی آن شگفت زده شوید.

در پایان با یک خرید مطمئن می توانید علاوه بر تغییر ظاهر خود به ظاهری عجیب و متفاوت، در طول استفاده هیچ گونه ناراحتی و فشاری به روی چشم هایتان تحمل نکنید و از سلامت چشمهایتان مراقبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )