آیا می توان در هنگام ورزش از لنز استفاده کرد ؟ | سی لنز

آیا می توان در هنگام ورزش از لنز استفاده کرد ؟

لنز طبی به جای عینک

از جمله مهمترین سوالاتی که افراد وقتی تصمیم به استفاده از لنزهای تماسی می گیرند از خود می پرسند این است که : اگر بخواهم به مسافرت بروم چه ؟ اگر بخواهم به ساحل یا استخر بروم ؟ یا اینکه بخواهم به ورزش کردن بپردازم ؟
پاسخ این است که بله !!!

با راهنمایی های مشاوران سی لنز و انتخاب مناسب ترین لنز برای ورزش کردن و حتی استخر رفتن مشکلی نخواهید داشت و می توانید لنزها را داخل چشم خود در همه این موارد داشته باشید.
امروزه انواع مختلفی از لنزهای تماسی با مدت استفاده و فن آوری های مختلف تولید می شوند که می توانید از آنها در مواردی همچون ورزش هم استفاده کنید.

لنز طبی و ورزش کردن

یکی از مزیت های استفاده از لنز موقع ورزش کردن این است که وسعت دید شما را مانند عینک محدود نمی کند، برای مثال ممکن است موقع ورزش عینک به چشم و صورت شما آسیب وارد نموده و حتی روی زمین افتاده و بشکند.

یکی دیگر از این مزیت ها این است که موقع شنا وقتی به درون آب شیرجه می زنید ممکن است که عینک شما برایتان مشکل ساز شود.
قرار گرفتن لنزهای تماسی با محیط یا آب آلوده ممکن است که خطر عفونت چشم را افزایش دهد که می تواند منجر به از دست دادن بینایی شما شود، بنابراین اگر لنزهایتان به طور تصادفی در تماس با این موارد قرار گرفت حتما آنها را با محلول لنز مخصوص ضدعفونی کرده و حتی در صورت لزوم تعویض نمایید.

لنز طبی و شنا

در صورتی که ورزش های آبی انجام می دهید بهتر است که از لنز روزانه استفاده نمایید، به این علت که در پایان روز باید آنها را دور انداخته و جایگزین کنید و هچنین ارزانتر نیز هستند و دیگر نگران خراب شدن یا افتادن آنها در آب نیستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )