تکمیل آرایش زمستانه شما با لنز زیبایی | فروشگاه سی لنز

تکمیل آرایش زمستانه شما با لنز زیبایی

پنج لنز رنگی برای تکمیل آرایش فصل زمستان

فصل زمستان فرا رسیده و هوا همچنان سرد و سردتر می شود، برای بسیاری از ما دشوار است که به اندازه ای که می خواهیم به لحاظ ظاهری شیک باشیم. هنگامی که لباس های زمستانی پف کرده و سر تا پای ما را می پوشانند، طبیعی است که نمی توانید شیک بودن و ظاهر زیبای خود را نشان دهید و خود را از دیگران متمایز کنید. لباسهای زمستانی هم بیشتر تاریک و خنثی هستند.

بنابراین، شما باید در طول زمستان راهی پیدا کنید تا شیک بودن خود را حفظ کنید. باور کنید یا نه، بسیاری از افراد در سراسر جهان برای رفع این مشکل از لنزهای رنگی استفاده می کنند! آیا شما هم تابحال از لنزهای رنگی استفاده کرده اید یا اصلا حتی آنها را تست  هم نکرده اید؟

در ادامه این پست با ما همراه باشید تا شما را با 5 لنز رنگی مناسب این فصل سرد و پوشش لباس مخصوص آن آشنا کنیم.

سولوتیکا هیدروکور ریو رنگ کُپاکابانا

سولوتیکا هیدروکور ریو

ممکن است که برف همه جا را سفید پوش کرده باشد و هوا کاملا ابری باشد. شما می توانید برای داشتن حس یک روز آفتابی از رنگ زیبای سری جدید سولوتیکا هیدروکور ریو با نام کُپاکابانا ( لنز سبز روشن ) که به نام قلب برزیل نامگذاری شده استفاده کنید. سری هیدروکور ریو شامل برخی از رنگ های خیره کننده است، که این رنگ آن مناسب برای زمستان می باشد. این رنگ لنز با مناظر یخ زده در اطراف شما تقویت خواهد شد.

سولوتیکا هیدروکور رنگ کوارتزو

سولوتیکا هیدروکور رنگ طوسی سبز

وقتی در زمستان از رنگهای تیره تر استفاده می کنید، چشم های قهوه ای می توانند در میان لباس های خود گم شوند. اجازه دهید آنها را با هیدروکور کوارتزو ( لنز طوسی سبز )، یک رنگ قابل توجه که از مجموعه لنز رنگی سولوتیکا می باشد، درخشان تر کنیم. یکی از بهترین رنگهای لنز چشم، این سایه عمیق طوسی سبز توجه زیادی را به خود جلب می کند. آن را با تمام لباس های سیاه استفاده کنید تا چشمانتان را بیشتر  نمایان کند.

سولوتیکا هیدروکور رنگ آیس

سولوتیکا هیدروکور رنگ طوسی آبی

برف بر روی زمین بدان معنی است که شما باید یخ را در چشمان خود داشته باشید، درست است؟ لنزهای سولوتیکا سری هیدروکور از طبیعی ترین لنزهای رنگی در بازار است و این لنز طوسی آبی روشن به نام آیس یک راه عالی برای تغییر نگاه شما است. کسانی که چشم های روشن دارند ممکن است تقریبا به نظر سفید تر باشد، در حالی که چشم های قهوه ای تیره با این رنگ لنز بسیار زیبا هستند.

سولوتیکا نچرال کالرز توپازیو

سولوتیکا نچرال کالرز توپازیو

نمی توانیم در مورد لنزهای رنگی برای زمستان صحبت کنیم بدون اینکه توجهی به نچرال توپازیو ( لنز طوسی آبی دور مشکی ) نداشته باشیم. بخشی از مجموعه رنگ های طبیعی برند سولوتیکا. این لنزها به هیچ وجه در تمام لحظات چشم شما را تیره نشان نخواهند داد! یک حلقه لنگال آبی عمیق به رنگ آبی و سبز. در نهایت با گذاشتن سایه های طلایی در اطراف چشم خود، بسیار جذاب تر خواهید شد!

سری های لنز رنگی Bella

سری های لنز رنگی Bella

در زمستان توجه به آتش گرم و کاکائو داغ برانگیخته می شود، بنابراین چه زمانی بهتر از زمستان برای بازتاب یک سایه قهوه ای گرم در چشمان شما؟ مجموعه لنز بلا یک لنز رنگی ارائه می دهد که دارای رنگ های طبیعی قهوه ای و نارنجی است. چشمان شما با ظرافت این رنگها به شکل فصل شما تبدیل خواهند شد.

این که آیا شما در مقابل آتش گرم قرار می گیرید و یا با لنز سفر می کنید تا برای تعطیلات به خانواده خود سر بزنید، فراموش نکنید که مجموعه ای از لنزهای اضافی را به همراه خود داشته باشید تا بتوانید چشم خود را سالم نگه دارید. همانطور که همیشه می توانید بر روی حمل و نقل سریع و مجموعه ای گسترده از گزینه های خود در clens.ir تکیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )