با رنگ لنز افراد مشهور دنیا آشنا شوید | فروشگاه سی لنز

با رنگ لنز افراد مشهور دنیا آشنا شوید

اگر دنبال سبک های لنز رنگی مشهور هستید، مطمئنا متوجه شده اید که برخی چهره های مشهور دنیا از لنزهای رنگی استفاده می کنند. آنها ممکن است بیشتر برای مراسمات خاص یا شرکت در یک فیلم و حتی به طور روزمره از لنز رنگی استفاده کنند. اما یک چیز روشن است، لنزهای رنگی امروزه یک گزینه تاثیر گزار در مد امروز شده اند.

با این حال، آیا می دانستید که برخی از آنها با چشم آبی یا سبز متولد نشده اند، اما لنزهای تماسی رنگی داشتند؟

افرادی که همیشه به چشمان دیگران نگاه می کنند و توجه زیادی به رنگ چشم آنها دارند و می خواهند که رنگ چشم خود را تغییر دهند ممکن است به رنگ چشم افراد مشهور توجه ویژه داشته باشند و بخواهند که رنگ چشمشان به سبک آنها شود.

اول و مهمتر از همه، به یاد داشته باشید که حتی اگر یکی از افراد مشهور مورد علاقه خود را با رنگ چشم خاصی می بینید، هیچ تضمینی وجود ندارد که در مورد شما این تناسب رنگ با چهره مشابه باشد. مو، پوست و رنگ طبیعی هر فرد نیز در این مورد تعیین کننده خواهد بود.

ستاره های برجسته که از لنزهای رنگی استفاده می کنند

 

خرید سولوتیکا سری هیدروکور رنگ کوارتزو

کایلی جنر : ثروتمندترین دختر آمریکا

در حالی که این خانم معروف به طور طبیعی دارای چشم تیره است، برای داشتن چهره ای زیباتر، او نیز از لنز رنگی استفاده می کند. بسیاری از افراد کایلی را با لنزهای آبی زیبا در سال 2018 دیده اند و دوست دارند که رنگ چشم آنها نیز مانند او باشد. چگونه می توانید این رنگ را برای خودتان دریافت کنید؟ یکی از بهترین برندهای لنز رنگی ما این نگاه زیبا را به شما هدیه می دهد.

از میان تمام رنگهای مجموعه سولوتیکا هیدروکور کوارتزو، رنگ آبی سبز برای یک سبک طبیعی است که در تقریبا برای تمام رنگهای چشم بسیار عالی است. اگر شما Kylie را دوست دارید و می خواهید گزینه های مد او را بصورت مشابه کنید، امروز این لنزها را امتحان کنید!


خرید رنگ آیس سولوتیکا یک رنگ طبیعی آبی بهمراه طوسی

کندال جنر : مدل زیبا و جذاب آمریکایی

کندال جنر در دنیای مد و زیبایی بسیار مشهور است و بخاطر اهمیت فراوانی که به زیبایی خود می دهد رنگ چشم های خود را که تیره هستن با استفاده از لنز رنگی تغییر می دهد.

شما می توانید چشم های طوسی را با یکی دیگر از رنگهای سری هیدروکور سولوتیکا داشته باشید. رنگ آیس یک رنگ طبیعی طوسی بهمراه آبی است که از رنگ های خنک برای افزودن روشنایی و عمق استفاده می کند.


خرید توپازیو نچرال کالرز از برند سولوتیکا

اورلاندو بلوم : بازیگر مشهور هالیوودی

اورلاندو بلوم در یکی از فیلم های خود از لنز رنگی استفاده کرد. او را در این فیلم با ترکیب موهای بلوند و چشم های آبی روشن به یاد می آوریم، به طوری که کاملا چهره اش متفاوت شده بود. آیا شما هم می خواهید مانند بلوم متحول شوید؟

شکی نیست که رنگ  طبیعی توپازیو نچرال کالرز از برند سولوتیکا یک رنگ آبی – سبز دور مشکی است که کاملا طبیعی به نظر می رسد، درست مثل اینکه چشم های شما از بدو تولد این رنگ را داشته است.


یک شانس خوب است که یکی از افراد مشهور مورد علاقه شما، لنزهای رنگی را در برخی موارد در طول سال 2018 استفاده کرده اند، بنابراین اگر می خواهید چهره خود را تغییر دهید حتما رنگهای مختلف را امتحان کنید. از لنزهای سالانه به گزینه های لنز فصلی و لنز روزانه.

فروشگاه سی لنز این رنگهای شگفت انگیز را به شما ارائه می دهد. با حمل و نقل سریع و رایگان به همراه خدمات مشتری عالی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )