سه دلیل مهم برای تعویض لنز تماسی | فروشگاه سی لنز

سه دلیل مهم برای تعویض لنز تماسی

سه دلیل مهم برای تعویض لنز چشم

چشم یک عضو بسیار ارزشمند است، بنابراین باید همیشه توجه زیادی به آن داشته باشیم.

گاهی اوقات وقتی در حال امور روزانه خود مانند کار، تحصیل، ورزش و یا مراقبت از خانواده خود هستیم به خوبی برخی از علائمی را در چشم خود حس می کنیم که ممکن است نشان دهنده این باشد که لنز تماسی را که داریم استفاده می کنیم دیگر به خوبی عمل نمی کند.

آیا می دانید بهترین زمان برای تغییر لنزهای چشم شما چه موقع است؟ در این پست سه دلیل مهم برای تعویض لنز تماسی را برای شما توضیح می دهیم. حتما بخوانید.

زمان تعویض توسط سازنده مشخص شده است

هر نوع لنز دارای مدت استفاده مشخص شده است و لازم است که با دستورالعمل سازنده مطابقت داشته باشد. برای مثال، اگر لنز شما یکبارمصرف روزانه باشد، شما باید هر روز آن را تعویض کنید، حتی اگر هنوز هم مناسب است.

 تعویض لنز چشم به وسیله تاریخ انقضاء و چشم پزشک شما، بهترین راه برای داشتن چشمان راحت و سالم است. اگر از تاریخ توصیه شده بیشتر استفاده نکنید، می توانند سلامتی چشم های شما را تضمین نمایند.

استفاده بیشتر از زمان تعیین شده می تواند چشم شما را تحریک کند و مشکلات بینایی برای شما ایجاد نماید.

تحریک و قرمزی

اگر چشمان شما تحریک شده، احساس سوزش و یا قرمزی داشته باشند، این نشانه هایی است که ممکن است چیزی اشتباه باشد و بهتر است که بررسی شوند. در حالت ایده آل، استفاده از لنز را متوقف کنید تا یک متخصص چشم بررسی کند و ببینید که چه اتفاقی افتاده است.

استفاده نادرست و عدم تمیزی

اگر لنزهای تماسی خود را با توجه به دستورالعمل های تولید کنندگان ضدعفونی و تمیز نکرده باشید، این می تواند عمر لنزها را کاهش دهد و باعث ناراحتی و تحریک چشم شما شود.

آیا زمان تعویض لنزهای تماسی شما فرا رسیده است؟ خرید از فروشگاه ما را تجربه کنید : www.clens.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )