راهنمایی های مفید موقع استفاده از لنز زیبایی | فروشگاه سی لنز

راهنمایی های مفید موقع استفاده از لنز زیبایی

آرایش چشم با لنز رنگی

سؤالی که اول باید جوابش مشخص شود این است : اول گذاشتن لنز یا آرایش؟ اپاسخ: گذاشتن لنز

دستان خود را با آب و صابون کاملا ضدعفونی نمایید و صورتتان بدون هیچگونه آرایشی باشد تا بتوانید لنز  را با خیال راحت موقع گذاشتن و برداشتن اداره کنید.

اگر گرد و غبار یا پرز روی لنز باشد و آن را داخل چشم خود قرار دهید باعث آسیب جدی به چشم شما خواهد شد. قبل از گذاشتن لنز حتما سطح آن را چک کنید.

وقتی که موقع برداشتن لنز از چشم شد، ابتدا با استفاده از پاک کننده های مخصوص، مواد آرایشی را پاک و سپس لنز تماسی را بردارید.

چه رنگ لنز تماسی به شما می آید؟

آرایش صورت به همراه لنر رنگی

– برای لنز با رنگ آبی: سایه های تیره تر از تن لنز خیلی خوب هستند. با یک کمی از سیاه و سفید در گوشه بیرونی، این ترفند تصویری شگفت انگیز را در چهره شما ایجاد می کند.

از تن های قهوه ای، طلایی و برنز با لنز آبی استفاده نکنید. بیشتر از سایه با رنگ گرافیت، آبی، شرابی و سیاه برای زیبایی هر چه بهتر استفاده کنید.

اگر  پرتقالی و صورتی رنگهای مورد علاقه شما هستند از آنها نیز می توانید در آرایش خود استفاده کنید.

– برای لنز با رنگ سبز: سایه سبز روشن تر و ترکیب آن با کمی رنگ عسلی مناسب است. سایه های قهوه ای، هلویی، آلبالویی و خاکی نیز می توانند یک انتخاب عالی باشند. سایه های آبی و نارنجی را موقع استفاده از لنز سبز به شما توصیه نمی کنیم.

– لنز با رنگ قهوه ای: این رنگ لنز با هر نوع سایه های قهوه ای، بژ، سبز، آبی، فیروزه ای، بنفش، سیاه و سفید، شرابی، طلایی، مسی، آبی ترکیب می شود. تنها رنگهایی که می توانید از آنها استفاده نکنید آنهایی هستند که خودتان دوستشان ندارید و این تصمیم شما است که می تواند چهره تان را زشت یا زیبا نماید.

– لنز با رنگ عسلی: با سایه های هلویی، قهوه ای، سیاه، بادمجانی، سبز، مرواریدی، طلایی معجزه خواهد کرد. آبی روشن اگر رنگ مورد علاقه شما باشد، با لنز عسلی بهتر دیده می شود.

– لنز با رنگ طوسی: سایه های نارنجی، طوسی روشن، سبز و سیاه و سفید با لنز طوسی سازگاری بسیاری دارند و به چهره شما زیبایی خاصی  می بخشند.

صرف نظر از رنگ آرایش، لباس، کفش و لوازم جانبی، از همه مهم تر مراقبت و راحتی چشم است. استفاده از محصولات آرایشی با کیفیت و رعایت بهداشت لنز را به شما توصیه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )