تجربه زیبایی بدون نقص با لنزهای زیبایی | فروشگاه سی لنز

تجربه زیبایی بدون نقص با لنزهای زیبایی

تجربه زیبایی بدون نقص با لنزهای تماسی رنگی

لنزهاتی تماسی رنگی نمونه های بسیار جذاب و شگفت انگیز لنزهای تماسی هستند. تصورش را بکنید، فرقی ندارد که با چه رنگ چشمی متولد شده اید، می توانید به راحتی با استفاده از لنز چشم رنگی، رنگ چشمهایتان را به یک رنگ دلخواه دیگر که همیشه آن را تحسین می کرده اید تغییر دهید.

لنزهای رنگی می توانند رنگ چشم را به صورت محسوس و یا ظریف تغییر دهند. حتی افرادی که مشکلات نزدیک بینی و یا دوربینی دارند نیز می توانند با خرید لنزهای طبی رنگی این تجربه ی شگفت انگیز را داشته باشند.

در هر صورت لنزهای رنگی نیز مانند دیگر لنزهای تماسی طبی جز تجهیزات پزشکی محسوب می شوند و در صورت عدم استفاده و مراقبت صحیح از آن ها می توانند خطراتی برای سلامت چشم شما به وجود بیاورند.

با ما همراه باشید تا با چند اصطلاح پر کاربرد در مورد این نوع از لنزها آشنا شوید.

لنز رنگی پلانو

منظور از این نوع از لنزهای رنگی، همان لنزهای رنگی بدون نمره می باشند. این لنزها قدرتی برای اصلاح بینایی ندارند و  تنها برای تغییر رنگ چشم استفاده می شوند. این لنزها را می توان بدون نسخه ی پزشک و یا با نسخه ی پزشک تهیه کرد. اما اگر اولین تجربه ی استفاده خود از لنز رنگی را تجربه می کنید، بهتر است با نسخه ی چشم پزشک برای خرید آن اقدام کنید.

لنز نمره دار

لنزهای طبی رنگی نمونه ی دیگر از لنزهای رنگی هستند که می توانند علاوه بر تعییر رنگ چشم، قدرت تصحیح بینایی را نیز دارند. یعنی افرادی که مشکلاتی مثل نزدیک بینی و دور بینی دارند، لازم است لنز رنگی خود را با عینک استفاده کنند. بلکه می توانند با خرید لنز چشم طبی رنگی هم رنگ چشمشان را تغییر دهند؛ هم مشکل بینایی خود را برطرف کنند. خرید این نوع لنزها با نسخه ی پزشک توصیه می شود.

لنز رنگی فانتزی

لنزهای رنگی با الهام گرفتن از رنگ های طبیعی چشم و بر اساس عنبیه طبیعی چشم افراد طراحی و تولید شده اند. لنزهای تماسی نیز دارای خطوط شعاعی و نزدیک به طراحی چشم هستند که در چشم طبیعی تر به نظر برسند. اما لنزهای رنگی تنها محدود به این لنزهای رنگی طبیعی نیستند. شما می توانید با خرید لنز فانتزی زیبایی متفاوت و جذابی به چهره تان دهید. لنزهای فانتزی در رنگ های بسیار جذاب و متنوع مانند رنگ بنفش، نارنجی، زرد و … تولید می شوند.

خرید بهترین لنزهای زیبایی

شما برای انتخاب برند مناسب به متخصص چشمتان و برای انتخاب رنگ مناسب لنز به رنگ پوست، مو، چشم و … باید توجه داشته باشید.

ظاهری که قرار است بعد از پوشیدن لنز داشته باشید را تصور کنید و سپس برای انتخاب رنگ لنز اقدام کنید. شما می توانید متناسب با رنگ پوستتان برای خرید لنز اقدام کنید یا این که تمامی این قوانین را کنار گذارید و به صورتی متفاوت از دستورالعمل ها اقدام کنید.

اگر جز افرادی هستید که دوست دارید تغییرات ظریفی در چهره خود ایجاد کنید، بهتر است سراغ لنزهای رنگی نزدیک به رنگ چشمتان بروید.

اما اگر تنوع رنگ های میان لنزهای رنگی انتخاب را برایتان سخت کرده اند، به شما پیشنهاد می کنیم که لنز رنگی طوسی را انتخاب کنید.  این لنز رنگی، رنگی جادویی دارد که برای هر نوع چهره و رنگ پوستی مناسب خواهد بود.

در نهایت شما با خرید لنز رنگی می توانید چهره ای جسور و یا دراماتیک برای خود ایجاد کنید. فراموش نکنید که برای خرید لنزهای رنگی خود به فروشگاه های معتبر و نمایندگی های فروش لنز مراجعه کنید و از فروشگاه های فروش لوازم آرایشی آن ها را خریداری نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )